Sportas nėštumo metu: geriausi pratimai nėščiosioms

naunau.lt | pagal medicalnewstoday.com

Sveikiname, jūs nėščia! Dabar galėsite 9 mėnesius ilsėtis, žiūrėti savo mėgstamiausius serialus bei valgyti šokoladą. Galbūt taip buvo anksčiau, bet gyvenant mūsų laikais, požiūris į nėštumą pasikeitė. Nėščiosios tampa vis aktyvesnės ir ieško sveikų būdų kaip praleisti laisvalaikį bei rūpintis kūdikiu.

Tiesa, prieš pradedant sportuoti labai svarbu pasitikrinti sveikatą. Jeigu anksčiau gyvenote aktyviai, nėštumas neturėtų sukelti didelių problemų. Tik, žinoma, privalėsite šiek tiek pakeisti sportavimo rėžimą kūdikiui augant ir pilvui didėjant. Tačiau jeigu anksčiau niekada nebuvote sporto entuziastė, vertėtų apsilankyti pas gydytoją, kad jis galėtų jus apžiūrėti ir nustatyti tinkamą sporto krūvį. Žemiau – geriausi pratimai nėščiosioms, norinčioms aktyviai sulaukti savo didžiosios dienos.

Vaikščiojimas

Netgi jei niekada gyvenime nesimankštinote, pasivaikščiojimas mieste ar bet kur, kur gyvenate, yra puikus būdas aktyviai praleisti laiką.  Tai kardio treniruotė, kurios metu apsaugosite kelių sąnarius bei kulkšnis. Tačiau atsiminkite, jog nėštumui progresuojant keičiasi ir jūsų kūno svorio centras, jums darosi sunkiau išlaikyti pusiausvyrą. Todėl labai svarbu avėti tinkamus batus bei kruopščiai pasirinkti maršrutą.

Aerobika

Lengvojo tipo aerobika puikiai tinka nėščiosioms. Geriausia būtų, jei rastumėte aerobikos kursus būtent nėščiosioms. Taip galėtumėte smagiai bei aktyviai praleisti laiką, pasidalinti įspūdžiais su kitomis moterimis. Tokiu atveju sporto programa būtų pritaikyta būtent jums. Tačiau jei tokios programos savo mieste nerandate ar tiesiog jau esate užsirašiusi į nespecializuotos aerobikos kursus, būtinai praneškite savo treneriui apie nėštumą.

Stacionarusis dviratis

Šis treniruoklis yra daug saugesnis dviračio mynimo būdas nei važiavimas dviračiu gatvėje. Kaip jau minėta, jūsų kūno svorio centras keisis, todėl vėlyvaisiais nėštumo mėnesiais taps vis sunkiau važinėti normaliu dviračiu. Šis užsiėmimas gali tapti pavojingu, nes nėščiosios kartais neišlaiko lygsvaros ir nukrenta. Todėl stacionariojo dviračio mynimas yra puikus pakaitalas, nes tai visiškai saugu, patogu ir efektas toks pats.

Plaukiojimas

Tai pats idealiausias sporto būdas nėštumo metu. Tai visiškai saugu, nes būdama vandenyje jūs niekada nenukrisite ant pilvo ir taip nesužalosite savo kūdikio. Žinoma, svarbu būti atsargiai lipant į vandenį ir nepaslysti ant baseino plytelių. Mankšta vandenyje leis jums patirti fizinį krūvį ir tai neturės jokios neigiamos įtakos jūsų sąnariams. Netgi  9-ąjį nėštumo mėnesį jūs galėsite treniruotis, plaukioti ar tiesiog šokti vandenyje. Tai puiki kardio treniruotė.

Šie treniravimosi būdai yra labiausiai rekomenduojami gydytojų bei trenerių, tačiau nepamirškite, jog kiekvienas nėštumas yra skirtingas, todėl pajutus bet kokius neigiamus pojūčius po sporto, vertėtų pasitarti su specialistu.

Pabaiga: geriausi pratimai nėščiosioms.

Jums gali patikti

Norėdami Jums suteikti aukščiausio lygio paslaugas ir suasmeninti Jūsų patirtį mūsų svetainėje, naudojame slapukus. (angl. „cookies“). Plačiau apie tai: privatumo politika

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close